Program 2. mars

11.30 Oppmøte og registrering
12.00 Offisiell åpning av Lionslekene
12.10 Start av aktivitetene:
Løp, ballkast, lengde, stigegolf, boccia, golf, frisbeegolf, miniatyrskyting, bordtennis, klatring, fotball-lek med skudd aktivitet, håndball med skuddaktivitet, orienteringsløp, roing med romaskin.
14.45 Premieutdeling ved president i Kongsvinger Lions, Sverre Eier.

Oppdatert informasjon vil bli hengt opp i sekretariatet når dere sjekker inn. Vi har lagt det opp slik at slik at alle får blitt med på de øvelsene de ønsker.

Påmelding:

Påmeldingsfrist: 15. februar

Påmelding gjør du ved å ringe Servicetorget i Kongsvinger kommune på tlf.nr: 62 87 40 00 eller sende e-post til: madeleine.krogsether@kongsvinger.kommune.no.

Ved påmelding: Oppgi navn, alder og eventuelt navn og telefonnummer til ledsager.

Vi tar påmelding til aktivitetene ved oppmøte og underveis i arrangementet. Målet er å få med flest mulig deltakere på alle øvelsene. Det vil derfor være mulig for ledsagere også å være med.

Det er ingen deltager avgift.

Aldersinndeling:

Det vil ikke bli noen aldersinndeling. Vi vil være med på å dele inn deltakerne i grupper, men vi gir deltakeren også mulighet til å konkurrere mot de/den en sjøl ønsker.

Premiering:

Alle deltakere får diplom tegnet av Lill Susan Fjeld og medalje for deltagelse.  Det blir felles premieutdeling.

Bespisning:

Det vil bli kiosk med salg av pølser, vafler, brus og kaffe.

Sekretariat før Lekene

Madeleine Krogsether, telefon: 48 18 91 31,
E-post: madeleine.krogsether@kongsvinger.kommune.no

Monica Flåseth, telefon: 95 10 04 07,
E-post: Monica.flaseth@kongsvinger.kommune.no

Registrering/Oppmøte:

Alle aktiviteter foregår i Kongsvingerhallen, Markensvegen

Sekretariat: Samme sted.

Samarbeidspartnere for aktivitetene:

Kil-friidrett, Livsglede, Kongsvingers Golfklubb, Kongsvinger jeger- og fiskeforening, Kongsvinger klatreklubb, Kongsvinger frisbeeklubb, Kil-toppfotball, KIL Håndball, Brandval og Kongsvinger orienteringsklubb, KOBRA, Kongsvinger ro- og padleklubb.

Kongsvinger Lions Club er ansvarlig arrangør og har med seg Kongsvinger kommune, avdeling Aktiv fritid og Kongsvinger frivilligsentral.